Giełda Bitcoin i Litecoin

Reklama Google


Strony związane z hasłem 'HelpDesk':

  • Monitoring sieci »

    Audyt informatyczny to czasochłonne i kosztowne zadanie jakie stawiane jest przed każdą firmą wyposażoną w
    dużą ilość stanowisk komputerowych. Dzięki naszemu rozwiązaniu możemy przeprowadzić audyt oprogramowania i
    sprzętu w sposób szybki, łatwy, a przedewszystkim z jednego miejsca w firmie. Dzięki systemowi LanCenter
    zaoszczędzimy nasz cenny czas i pieniądze. Co więcej funkcjonalność naszego narzędzia nie ogranicza się
    tylko do audytu. LanCenter jest wyposażony w szereg rozwiązań pozwalających na zarządzanie siecią komputerową.
    Kilka modułów poprawiających bezpieczeństwo firmy, rozbudowane możliwości dotyczące monitorowania i rejestrowania
    czasu pracy użytkowników. Blokowanie niechcianych urządzeń, aplikacji, oraz stron internetowych. Multum narzędzi
    usprawniających codzienną pracę administratora (np. zdalny pulpit, zdalny instalator aplikacji i poprawek).
    Wszystkie te elementy znajdują się w jednym pakiecie.
    Firma PlikCenter zajmuje się także dystrybucją rozwiązań takich jak HelpDesk, PrintingCenter, oraz wiele innych.
    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, oraz do skontaktowania się z naszym działem handlowym.

    Data dodania: 15 02 2012 · szczegóły wpisu »
  • Audyt Oprogramowania »

    LanCenter jest doskonałym rozwiązaniem umożliwiającym audyt oprogramowania, audyt informatyczny i nie tylko również posiada moduł monitoring sieci. Zbieranie informacji o zainstalowanym oprogramowanie, zmianach w środowisku, kluczach licencyjnych, sterownikach, a tym samym wykrycie i wyeliminowanie niechcianego, czy nielegalnego oprogramowania, monitoring zmian w środowisku IT jest szybkie i intuicyjnie proste. Audytowanie oprogramowania można automatyzować, zaschedulować, integrować z innymi systemami i aplikacjami, czy raportować.
    Narzędziem stworzonym do zarządzania pracą efektywnego Help Desku jest LanCenter HelpDesk. Oparty na przeglądarce WEB, zapewnia kompletne wsparcie w całym cyklu życia incydentu - od zgłoszenia problemu przez rejestrowanie zgłoszeń, kolejkowanie i przydzielanie zadań, zarządzanie zadaniami, rozwiązanie, tworzenie bazy rozwiązań, po zaawansowany system raportowania. Jest to intuicyjne rozwiązanie zarówno dla użytkowników, jak i dla operatorów i administratorów Help Desku.

    Data dodania: 29 01 2012 · szczegóły wpisu »
  • Informatyk Warszawa »

    Świadczymy profesjonalne usługi informatyczne.

    Zapewniamy helpdesk , usługi it oraz wsparcie techniczne w każdej z różnych dziedzin informatyki.

    Wieloletnie doświadczenie na rynku IT pozwala nam na indywidualne dostosowanie nowych technologii do potrzeb klienta.
    Ciągłe śledzenie nowości, zagrożeń, a także nieustanne podnoszenie naszych kwalifikacji pozwala zaoferować najbardziej aktualne rozwiązania i produkty.

    Potrzebny ci informatyk ? Skontaktuj się z nami !

    Data dodania: 30 03 2012 · szczegóły wpisu »

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 9 Odwiedziny googlebot 35